Första provet

Jag ska fatta mig kort för jag borde egentligen redan sova. Imorgon börjar alltså det, med två delprov i prata. Dagen idag har gått åt till att förbereda olika texter inför imorgon, är inget stort fan av prata proven och ännu mindre av läraren vi har i ämnet. Nog om det, imorgon smäller det i vart fall, håll tummarna! Kan behövas...

//Gustav 
2
Carina

Jag håller alla tummar jag kan (tur att de blivit lediga igen). Lycka till!

Svar: Måste varit det som hjälpte oss igen proven, vi lever ju!
Clara & Gustav

Lotta

Skönt att datorn är igång, och ni går verkligen in för studierna.
Det där med att du inte tycker om att prata förstår jag inte, för det gjorde du ju galant när vi var där.
Jag håller alla tummar som finns.
Kramar

Svar: Ja datorn fungerar fortfarande, och kommer nog göra det i fortsättningen med! Ja studierna gick vi verkligen in för, och gör fortfarande för den delen med. Haha tack, kul att höra:)
Clara & Gustav