Att träna på gym

Varför gör man det egentligen, betalar pengar för att bli svettig och ha ont i kroppen dagen efter. Det är en fråga jag ställer mig ofta, men ändå gör man det. Jag vet varför jag gör det, varför jag gillar allt detta. För man får en känsla av att man har gjort någonting bra, man har inte bara suttit där framför dator med ännu ett avsnitt av serien Sons of anarchy rullandes framför ögonen. Den känslan kan vara en av de skönaste känslorna som jag vet.

Vi har nu varit här nu i snart en månad, en månad sedan jag gymmade hemma och det har allt mer börjat krypa i kroppen på mig. Jag har testat att vara ute och springa men det har inte varit det samma sak, luften här nere gör så att man känner sig sämre, mycket sämre. Igår tog jag mig i kragen och följde med en kompis till gymmet, och idag känner jag mig utslagen, lite som om mina muskler frågar mig vad jag höll på med igår egentligen. Jag kommer helt klart fortsätta att gymma, bli bättre och förhoppningsvis starkare. 

//Gustav 
 
3
Carina

Bra jobbat! Och jag kan ju inte låta bli att nämna att det är ännu värre två dagar efter 😉
Sons of anar? Är du färdig med 24? Kan ni se allt på SVT play? Har för mig att det finns många program som går bort när man befinner sig utomlands. Snart börjar ju både Antikrundan och På spåret 😁

Svar: Jo tyvärr vet jag om denna faktan, får se om jag lämnar sängen imorgon, haha Ne så illa är det inte. Nja la 24 lite på is. Jo vi kan se SVT play, iallafall det som vi har testat! Jo men det får vi ju absolut inte missa, det skulle ju vara sååå tråkigt!;)
Clara & Gustav

Lotta

Men herrregud Carina, du menar väl inte allvar med att titta på Antikrundan och På Spåret när man är 19 år och bor i Shanghai???

Svar: Haha, du kan vara lugn Lotta, vi lär inte titta på det vart vi än skulle vara på jordklotet. ;)
Clara & Gustav

Carina

Allmänbildning? Hur ska de kunna slå mig i TP annars?

Svar: Om jag kommer ihåg rätt slog jag dig på TP när du fyllde år. ;)
Clara & Gustav