Sjuk

Idag har det verkligen varit jobbigt, i morse när jag vaknade upp var jag illamående. Lite senare spydde jag även och sedan dess har jag varit helt utmattad. Har mest sovit hela dagen. Har även dragit på mig en förkylning vilket även Clara har gjort. Vi har inte lämnat lägenheten eller sängen för den delen på hela dagen. Får hoppas att morgondagen är bättre för detta har inte varit en kul dag... 

//Gustav
3
Anette Axelsson

Hej på er sjuklingar! Gustav, du vet om att man kan reagera tjyvtjockt om man äter antibiotika?! Försök få i dig dem nyttiga bifilus o dofilus ( heter det verkligen så, men det gör det väl...?)
Krya på er! Kramis Fru Axelsson

Svar: Hej, jo jag vet att det kan vara en biverkning av antibiotika... Ska titta efter de där nytta sakerna:) tack!
Clara & Gustav

Lotta

Ni saknar nog bara Carina!
Skämt åsido, krya på er.
Kram moster

Svar: Måste nog varit så! Nu är det iallafall bättre igen. Kram
Clara & Gustav

Lotta

Och nu ska jag läsa ikapp 2 veckors bloggande från er. Har nämligen slarvat på min semester;)

Svar: Ajajaj nu kommer sanningen fram ;)
Clara & Gustav