Vår helg

Igår kom det något på posten som jag har väntat på ett tag, tog ett tag att bestämma sig att köpa den också kan jag meddela. I vart fall är jag jättenöjd, både med utseendet och hur den är. Förutom detta hände det inte mycket igår, ingenting för att vara helt ärlig. Vi gick upp sent, åt pannkakor till frukost/lunch. Efter det gjorde vi inget vettigt innan mitt paket kom på posten. Efter en timmas ”lekande” i värmen gick jag in och somnade, Clara lika så. Vi vaknade sedan upp tre timmar senare, gjorde kvällsmat i ”zombimode” för att senare inte göra något vettigt igen. Ingen produktiv dag kan jag meddela. Värmen suger verkligen åt sig all kraft…

Idag har vi gjort lite mer, både varit på fakemarknaden för att inhandla lite nya saker innan vi åker hem och gjort en till beställning från taobao. Det är så att Claras mamma har bidragit med en till väska, vilket vi får hjälpa till att fylla efter hon har köpt de sakerna som hon vill ha. 

//Gustav
2
Lotta

Lugn bara, nu har Jocke hittat cykelkläder på Taobao som han ska beställa så väskan blir nog full ;)

Svar: Akta så han inte får taobaosjukan, finns inga botemedel förutom en tom plånbok.
Clara & Gustav

Carina

Taobao-träsket! Varför skulle jag börja!!!
Snygg bräda dock.

Svar: Välkommen till klubben! Tack, jag är mycket nöjd med den
Clara & Gustav