Yuan Garden




Solen har tittat fram idag och vi passade på att besöka Yuan garden. Vi gick runt på området och testade även på teprovning vilket var väldigt mysigt och gott. Senare på kvällen åkte vi till favoritresturangen Da Marco och lyxade till det lite extra. (Tack Anette, vi var i himmelriket) 

/Clara

3
Lotta

Jag hade också varit i himmelen om jag fick en sådan efterrätt! Så kul med lite kompisbesök efter all släkt ;)
Ha en mysig vecka.
Kram

Svar: Ja den var helt galet god. Saknar verkligen kladdkaka... Om vi ändå hade ugn! Det var väldigt skönt att äntligen få träffa Sanna! :)
Kram
Clara & Gustav

Carina

Två av mina favoriter! Ha det fortsatt mysigt tjejer. Själv längtar jag tillbaka. Synd att du inte kom när jag var på plats, Sanna. Det hade varit kul att ha dig med när jag flängde omkring själv medan Clara och Gustav pluggade. Det finns mycket att upptäcka och se. Kram på er

Svar: Tack mamma. Tänk om du och Anette var här samtidigt som Sanna var här. Det skulle vart något! ;)Kramkram
Clara & Gustav

Anette Axelsson

Finaste Clara! Tack för hjälpen för fix o trix ! Verkar som ni haft en fin dag/kväll tillsammans, såsom bara 2 vänninor tillika bästisar kan ha! Jag säger som Carina, jag önskar jag oxå vore där! Ha det bäst, Kramis! Anette

Svar: Tack Anette. Det var ju ingenting, tack för att du gjorde det möjligt ;) Vi pratade faktiskt om det kommer jag ihåg, "tänk om våra mammor var här". Det skulle vart spännande.
Kram!
Clara & Gustav