Mellanmål


På grund av den strikta dieten jag har fått, framför allt mängden mat jag får äta har jag nu försökt att införa lite roligare mellanmål. Det är jobbigt att gå runt hundrig. Konstigt nog får jag äta yoghurt och kex, osten är en liten gråson. Man måste ju få tämja på reglerna lite. Oberoende om det var bra eller inte var det himla gott.
 
//Gustav
 
3
rememberthiis.blogg.se

gott :D

Carina

Säkert godare än mormors oxfilé med bea som vi fick till lunch. Inte snällt - jag är glad att det går åt rätt håll, Gustav.

Svar: Man får passa sig vad man säger, de är inte snällt att sparka på en som redan ligger ner. Som tur är är jag frisk nu
Clara & Gustav

Lotta

Usch, det låter inte roligt Gustav. Håll nu diet så att det snabbt går över. Fast det mellanmålet såg väldigt gott ut. Kram på er
// Lotta och Jocke

Svar: Tack för stödet, som tur var gick det över ganska fort efter att jag hade fått antibiotika för det:)
Clara & Gustav