Framtiden


Inom loppet av lite mer än tre veckor ska vi har bestämt oss både var och vad vi vill studera. Det känns konstigt att man ska veta nu vad man ska göra i resten av sina liv, även om det alltid går att ändra sig. Jag vet ju knappt vad jag ska äta nästa dag. Drömmen hade nog varit att flytta till Göteborg och studera på Chalmers men vägen ditt är lång.

Något som man också måste ta hänsyn till är boende, här är det inte intresset som tryter utan pengarna som inte räcker till riktigt. Lägenheter i Göteborg är dyrt, otroligt dyrt. En etta i närheten av Chalmers verkar inte gå för under 1,5 miljoner. Vi får så hur det blir men titta är väldigt kul. Hittade denna lägenheten och den är verkligen jättefin, fräsch och framförallt helt i vår smak. Skulle kunna flytta in imorgon om jag hade haft möjligheten. 
 
//Gustav
1
Lotta

Den tycker jag ni kan köpa!!!!
Jag kommer definitivt att hälsa på. Ofta.

Svar: Absolut, klart vi ska köpa den så du kan komma och hälsa på. Dock får du öppna upp plånboken för den slutade på 2,6 miljoner...
Clara & Gustav